Condiții de rezervare

  1. Condiții de rezervare și anulare pe site-ul nostru

    Politici hoteliere

    Rezervare cameră

    Fotografiile prezentate pe paginile de prezentare a camerelor hotelului sunt doar în scop informativ și nu reprezintă stilul camerei rezervate. Hotelul își rezervă dreptul de a alege pentru dvs. etajul, poziția și stilul (decorarea) camerei în funcție de disponibilitatea de la data sosirii dvs.

    Anulare/ Plată în avans

    Anulare GRATUITĂ (nu se percepe comision) în cazul în care rezervarea este anulată sau modificată cu până la 2 zile înainte de data sosirii. Dacă rezervarea este anulată sau modificată mai târziu sau în caz de neprezentare, se va percepe 100% din valoarea totală a rezervării.

    Taxe și tarife pentru servicii:

    9% TVA inclus.

    Taxa de promovare de 2% din valoarea serviciilor de cazare incluse

    Nu se aplică nicio taxă de serviciu.

    CHECK IN / CHECK OUT

    Check-in-ul are loc între 15:00 și 24:00, iar check-out-ul între 00:00 și 11:00.

    Vă rugăm să ne comunicați în avans ora estimată a sosirii dvs. contactând direct proprietatea folosind datele de contact furnizate în confirmarea rezervării. În cazul în care nu ați notificat hotelul cu privire la întârziere și nu vă prezentați la check-in până la ora 00:00, rezervarea este anulată automat și se vor percepe 100% din valoarea rezervării.

    MICUL DEJUN

    Micul dejun poate fi servit între orele 07:00 și 10:00.

    Copii și paturi suplimentare

    Toți copiii sunt bineveniți.

    Toți copiii în vârstă de până la 6 ani beneficiază de gratuitate dacă folosesc scaunele existente în cameră.

    Toți ceilalți copii mai mari sau adulți plătesc 200 RON pe noapte dacă folosesc paturi suplimentare.

    Capacitatea maximă de paturi suplimentare într-o cameră este de 1 și poate fi plasată în funcție de disponibilitate.

    Orice tip de pat suplimentar sau pătuț pentru copii este furnizat la cerere și trebuie confirmat de hotel.

    Suplimentele nu sunt calculate automat în prețul total și vor fi plătite separat în timpul sejurului.

    Animalele de companie nu sunt acceptate.

    Procesarea plăților 

    După plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, va trebui să plătiți pentru serviciile pe care le-ați comandat. Pentru a procesa plata dvs. cu cardul, folosim procesatori de plăți terți: EuroPayment Services S.R.L. - EuPlatesc.ro

    Procesatorii de plăți menționați mai sus colectează, utilizează și prelucrează informațiile dumneavoastră, inclusiv informațiile de plată, în conformitate cu politicile lor de confidențialitate. Puteți accesa politicile de confidențialitate prin intermediul următoarelor linkuri: 

    https://www.euplatesc.ro/politica-de-confidentialitate.php,

    Plata dvs. va fi procesată de cei menționați anterior. Plata poate fi efectuată și prin transfer bancar, ordin de plată și vouchere de vacanță.

    Transferul și stocarea informațiilor dumneavoastră.

    EuroPayment Services S.R.L. - EuPlatesc.ro este situat în România. Informațiile privind procesarea plății dumneavoastră sunt stocate în Spațiul Economic European pe serverele EuroPayment Services S.R.L. - EuPlatesc.ro din România.



ro_RORomanian